Порядок установки компресора.
ЗНАЙТИ І УСУНУТИ ПРИЧИНУ ВИХОДУ З ЛАДУ РАНІШЕ СТОЯВ КОМПРЕСОРА.
Якщо не усунути причину, новий компресор буде зіпсований.
При установці дотримуватися виняткову чистоту.
При заміні компресора необхідно продіагностувати і обслужити гальмівну систему в цілому.
При засорившихся трубках відбувається підвищення тиску. Компресор, як і багато прилади пневмосистеми, починає працювати на скид (сам на себе). Виникає так звана несправність «компресор не створює тиск».
Із-за брудного повітря також може статися знос поверхонь тертя,
поршневих кілець компресора.
При зливі конденсату звертати увагу на наявність в ньому масла, яке свідчить про несправність циліндро - поршневої групи компресора.
температура компресора замість 200 град. піднімається до 400 град. і вище.
В результаті чого виходить з ладу клапанний механізм компресора.
При несправній системі змащення можливий інтенсивний знос кривошипно-шатунного механізму, циліндропоршневої групи компресора.
При несправній системі охолодження може відбутися перегрів компресора, що призведе до порушення нормальної роботи клапанів і падіння продуктивності компресора.
надійність з'єднань.
Болти кріплення компресора не взаємозамінні.
НЕ ЗАСТОСОВУВАТИ СИЛІКОНОВІ ГЕРМЕТИКИ, ГУМОВІ ПРОКЛАДКИ І Т. П.
ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ:
Слід пам'ятати, що компресор повинен працювати в наступному режимі: 30-40% робота, 60-
70% на себе. При дотриманні цього режиму компресор працює 7-8 років.
Компресор поставляється без прокладки. Прокладка, при знятті компресора, змінюється
обов'язковому порядку (продається окремо).
ГАРАНТІЇ НА КОМПРЕСОР НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ В НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:
Підібрати і купити новий компресор і запасні частини до нього для DAF, MAN, VOLVO, SCANIA, RVI, MERCEDES і IVECO ви зможете на сайті ontruck.com.ua