Кошик
579 відгуків

Прости, на сайті тимчасово не працює приймання замовлень і повідомлень.

ОНТРАК- ЯКІСТЬ У ДЕТАЛЯХ!
Контакти
ТОВ "ОНТРАК"Роман Мартиненко
Пироговский шлях 32/34, Київ, Україна
+380 (93) 722-04-40
Відділ продажів
+380 (97) 722-04-40
Відділ продажів
+380 (50) 722-04-40
Відділ продажів
Мапа

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця. Умови повернення товарів належної якості Зворотна доставка товарів оплачується покупцем чи компанією, залежно від причин повернення. Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: -Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, потертостей, плям тощо; -Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; -Збережені всі ярлики та заводське маркування; -Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Обмін/Повернення післяплатою не забираємо. Ми отримуємо товар, перевіряємо, після чого надсилаємо обмін або повертаємо кошти. Обміну/Поверненню не підлягають: Індивідуальні замовлення, виготовлені на вимогу покупця. Якщо товар забраний з пошти, і виявляється будь-який шлюб, товар вважається пошкодженим і не підлягає обміну/поверненню. Факт отримання замовлення (забране замовлення з пошти) передбачає, що клієнт оглянув товар і не має претензій. У разі виробничого дефекту обмін/повернення здійснюється за рахунок магазину. Якщо ви залишили замовлення на сайті, це означає, що ви погоджуєтесь з умовами роботи магазину. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner