Кошик
615 відгуків

Увага, замовлення будуть обробленні наступного робочого дня!

ОНТРАК- ЯКІСТЬ У ДЕТАЛЯХ!
Контакти
ТОВ "ОНТРАК"Роман Мартиненко
Пироговский шлях 32/34, Київ, Україна
+380 (93) 722-04-40
Відділ продажів
+380 (97) 722-04-40
Відділ продажів
+380 (50) 722-04-40
Відділ продажів
Мапа

Інструкція по установці, діагностиці і обслуговування гідравлічних частин цириндра гальма і зчеплення

Інструкція по установці, діагностиці і обслуговування гідравлічних частин

 

Головний гальмівний циліндр, циліндр зчеплення робочий гальмівний циліндр, віджимний циліндр, ПГУ

 

1) Перед установкою будь-якого з цих компонентів, вручну перевірте, чи добре працює поршень (поршні). Якщо поршень ходить погано або не ходить взагалі, поверніть його.

2) При необхідності почистіть резервуар і трубки системи етиловим спиртом і висушіть.

3) Оновіть гальмівну рідину. Це має робитися кожні 2 року (або після певної відстані, згідно інструкцій виробника). Це необхідно, тому що, гальмівна рідина, заснована на етиленгліколь, стає гироскопической після 2 років. Тобто вона починає абсорбувати вологу з атмосфери. Коли гальма нагріваються, краплі води випаровуються, і тривале гальмування при таких умовах може призвести до падіння тиску в гальмовій системі. Також це роз'їдає металеві частини системи, особливо чавунну оболонку циліндра і самі циліндри і пошкоджує гумові ущільнення. При додаванні використовуйте той же тип гальмівної рідини, що вже залитий в системі.

4) Після заміни будь-якого з компонентів гідравлічної системи гальм (зчеплення) обов'язково необхідно провести перевірку і регулювання зазорів вільного ходу педалі гальма (зчеплення).

 

 

МОЖЛИВІ НЕСПРАВНОСТІ

 

А) Поршні головного циліндра заїли чи повільно ходять

- Це відбувається із-за іржі (поршні зберігалися довго або не у відповідному місці).

- Пошкоджені гумові прокладки (зруйновані чи неякісна рідина).

- Пил, осад або інші домішки в резервуарі або трубах.

 

B) Педаль гальма (зчеплення) вдавлюється в підлогу з нерегулярними інтервалами

Бруд в головному циліндрі не дає зворотних клапанів до кінця закриватися, коли натискається педаль.

 

 

 

З) Педалі гальма (зчеплення) погано ходять або заїли

Можливо гальмівний регулятор не дозволяє нормально циркулювати гальмівної рідини (несправність не може бути усунена, необхідна заміна компонента)

 

D) Головний циліндр качає з працею або дуже повільно

 

Можливий підсос повітря в з'єднання між поліхлорвініловою трубкою і резервуаром або в кінці головного циліндра

 

 

E) Головний циліндр взагалі не качає

 

Це можливо із-за неправильного регулювання вільного ходу штовхача (сервотормоза) або ножного гальма (педалі зчеплення) по відношенню до поршня головного циліндра. Зважаючи на те, що недостатній зазор між штовхачем і поршнем, не відкривається клапан компенсаційного отвору впускання рідини (коли головний циліндр перебувати у віджатому стані педалі).

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner